LÖNING

Den hinner bara in på kontot och vända för den är strax därefter slut, känns lite tråkigt men man lär ju betala för sig för att leva också. Men nu är det bara lite autogiron som är kvar den här månaden som ska dras.
Får ju i alla fall lite pengar över fast det såg mörkt ut från början när sambon fick sitt lönebesked, jag fick bättre än vad jag förväntat mig tack och lov.

I går hade vi ju adventsfika på jobbet - vilken lyckad kväll det vart alla var så nöjda efter det. Vi får till fyra timmars komp vi som var där.

Nu är det jobbar helg framför en då eller rättare sagt jag kommer att jobba nio dagar i rad nu eftersom jag gjort lite byten så jag kan gå på julfesten på torsdag. Det kommer nog att kännas i kroppen det men vad gör man inte för att kunna vara med på något skojigt med jobbet utanför arbetsplatsen.

På onsdag kanske jag ska gå med min mamma på konsert men inget betsämt riktigt ännu.

Nu ska jag försöka få i mig nått att äta har inte ätit frukost ens i dag, bara druckit en massa kaffe men nu börjar magen protestera emot det lär ha nått fast i mig också.

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: lindha

hoppas att du får en trevlig helg på jobbet.. jag har hampusen hos pappa sin jag.. julpyntet har börjat och nu har jag bara vårat sovrum och vardagsrummet kvar att göra.. du vet hur jag är med allt julpynt.. :)) noga noga det där.. allt måste ju passa i hop så nu har jag köpt ytterligare en ny julstjärna igen.. haha

2009-11-27 @ 19:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0